Välj rätt Customer Experience-paket för din organisation

Priser och paket för kundundersökningar

Skapa enastående kundupplevelser – oavsett om du vill komma igång snabbt eller skala CX-arbetet globalt. Alla paket inkluderar validerade NPS-frågor, AI-analys och obegränsat antal användare.

Vilket paket passar dig?

Brilliant Customer Experience hjälper dig att mäta, förstå och agera på kundernas feedback – i realtid. Välj det paket som passar bäst för din ambitionsnivå och organisationens behov.

Essential

Kom igång snabbt med kundfeedback och NPS.

Perfekt för mindre team som vill bygga ett datadrivet CX-arbete.

  • Obegränsade mätningar med validerade CX-frågor & NPS
  • AI-summering av kundkommentarer
  • Snabb digital onboarding och support inom 72 h

Från 15.000 kr/år

Få offert för Essential

Enterprise

Maximal säkerhet, skalbarhet och avancerad analys.

För större organisationer med komplexa behov och höga krav på dataskydd.

  • Single Sign-On (SSO) och ISO 27001-certifierad säkerhet
  • Dedikerad Customer Success & årlig utbildning för superusers
  • Flexibel datahantering och integrationer för globala behov

Få offert för Enterprise

Nedan hittar du allt som ingår i våra olika paket

Essential Premium Enterprise
Mäta
Obegränsat antal mätningar
Validerade CX-frågor inkl NPS
Skicka undersökningar E-post E-post/SMS E-post/SMS
Undersökningar på flera språk Svenska & Engelska Internationella språk Internationella språk
Plattformen på flera språk Svenska & Engelska Svenska & Engelska Svenska & Engelska
Brandade enkäter (logga & färg)
Skapa egna frågor – med AI-översättning
Logik
Anpassa kommunikationstexter
Mäta olika kundsegment Max 2
Synka data automatiskt
Analysera
Korrelationer mot NPS
Jämför och analysera olika kundsegment
AI – Summering av textkommentarer
AI – text- och sentimentanalys
AI - genererade insikter
Extern NPS benchmark
Exportera resultat (PPT och PDF)
Automatisk analys (PPT och PDF)
Rådataexport (excel)
Agera
Stöd för att agera direkt på kundens feedback (Close-the-loop)
Användarlicenser Obegränsat Obegränsat Obegränsat
Support
Onboarding Digital Customer Success Customer Success
Customer Care (e-post) Inom 72 h Inom 24 h Inom 24 h
Hjälpcenter med guider, tips och instruktionsfilmer
Utbildning och set-up för nya superusers (1 tillfälle årligen)
Datasäkerhet och SLA
Hög tillgänglighet (99.5%) med Cloud/SaaS-tjänster och automatiserade releaser genom Microsoft Azure
Kontinuerlig övervakning och strukturerat säkerhetsarbete
Uppfyller GDPR och levereras i enlighet med ISO 27001
SSO - Enkel och säker inloggning

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev