Essential

För att snabbt fånga kundens röst

Essential är perfekt för företag som vill komma igång med kundundersökningar på ett enkelt sätt. Detta paket passar små och medelstora företag som söker en grundläggande förståelse för kundernas upplevelser och behov.

  • Grundläggande insikter om kundnöjdhet och lojalitet
  • Standardiserade undersökningar för snabb implementering
  • Enkla rapporter med handlingsbara insikter
  • Lär känna dina kunders upplevelser utan komplexa processer
  • Perfekt för att skapa en första bild av kundlojalitet
  • Snabb och enkel start med fokus på de viktigaste frågorna

Premium

För djupare kundinsikter och åtgärder

Premium är utformat för företag som vill ta ett helhetsgrepp om sina kundrelationer. Det är ett utmärkt val för företag som redan mäter kundupplevelser och vill ha mer detaljerade analyser för att driva konkreta förbättringar.

  • Fördjupad förståelse för kundernas behov och preferenser
  • Möjlighet att anpassa undersökningar för olika kundresor
  • Stöd för att prioritera och agera på kundfeedback
  • Identifiera och adressera kritiska punkter i kundresan
  • Benchmark-data för att förstå hur ni står i förhållande till branschen
  • Åtgärdsrekommendationer för att stärka kundlojaliteten

Enterprise

För strategisk kundupplevelsehantering

Enterprise är för företag med komplexa kundresor och ambitionen att använda kundinsikter som en strategisk drivkraft. Detta paket passar organisationer som vill integrera kundfeedback i hela verksamheten för att skapa långsiktiga kundrelationer och affärsframgång.

  • Helhetslösningar med skräddarsydda undersökningar och analyser
  • Djupgående segmentering och avancerade dashboards
  • Strategiskt stöd och vägledning från våra experter
  • Anpassning till unika kundsegment och affärsmål
Essential Premium Enterprise
Mäta
Obegränsat antal mätningar
Brilliants frågebatteri med stark drivkraft till NPS
NPS och fritext
Utskick via epost
Internationella språk Maximalt 2 språk
Anpassa grafisk profil med logga och färg
Skapa och AI-översätta egna frågor
Justera kommunikationsmallar
Logikstyrning av frågor
Möjlighet att mäta kundsegment
Utskick via SMS
Analysera
Obegränsat antal interna användare
Resultat per fråga och utveckling/ trend
Drivkrafter för NPS
PPT, PDF och Excel export
Automatisk analys av resultat i PPT och PDF
Extern benchmark NPS
AI-genererade insikter
AI- sentimentanalys av fritexter
AI - kategorisering av fritexter
SSO Tillval
Agera
Close-the-loop funktionalitet
Hjälpcenter med tips, rådgivning, instruktionsfilmer
Strategisk rådgivning
Så lyckas du med din kundundersökning Tillval Tillval
Strategisk workshop med ledningsgrupp inkl. VD/ HR förmöte Tillval Tillval
Support
Digital onboarding
Tech set-up - Uppsättning av konto och respondentlista
Customer Care support via epost 08.00-17.00 mån - fre på engelska och svenska
Customer Success
Tech set-up av nya superusers (1 tillfälle årligen) Tillval
SLA
Återkoppling supportärenden inom 24h, veckodagar Inom 72 h veckodagar
Tillgänglighet genom Microsoft Azure om 99,5%
Affärskritiska incidenter återkopplas/rapporteras inom 1 h vardagar mellan kl. 08-17. Omfattar personuppgifts-, säkerhetsincidenter eller avbrott/störningar som drabbar fler kunder
Datasäkerhet
Uppfyller GDPR
Levereras i enlighet med ISO27001
Möjlighet till anpassade GDPR avtal Tillval

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev