Nedan finns mer information om våra tilläggsprodukter och priser.
Brilliant Customer Prices
Våra heltäckande lösningar för kundundersökningar skapar nöjdare och mer lojala kunder. Brilliant Customer mäter dina kunders upplevelser och genererar insikter som leder till ökad kvalitét, effektivitet och engagemang – i varje kundkontakt.
Essential
För mindre kundserviceorganisationer med upp till 9 medarbetare. Enkelt att komma igång.
- Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
- Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
- Support helgfria vardagar kl 9-17
- Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
- Dashboard anpassad efter roll
- Kundunika svar och kommentarer
- Användarandministration
Premium
En heltäckande lösning för större organisationer. Tillgång till benchmark data från samma bransch och jämförbara organisationer. Stöd med projektledning, analys och rekommendationer.
- Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
- Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
- Support helgfria vardagar kl 9-17
- Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
- Dashboard anpassad efter roll
- Svar- och kommentarsfiltrering
- Användarandministration
- NPS
- Automatiserade rapporter
- Sambandsdiagram
- Bransch-benchmark
- Medarbetarpuls för kundnära team 2ggr/år
- Externa nyckeltal
- Projektledning - avstämningsmöten och rådgivning
- Onboarding - heldagsutbildning med chefer och medarbetare
- Avrapportering ca 10 veckor efter uppstart
- Obegränsat antal läsbehörigheter
- Årlig check-in med kundansvarig
- Öppen utbildning - möjlighet att delta för teamledare och chefer 2ggr/år
- Årlig resultatgenomgång med rekommenderade åtgärdsförslag
Enterprise
En kraftfull lösning som innehåller allt som stora organisationer med flera enheter behöver för att effektivt mäta kundupplevelsen och öka kundlojaliteten.
- Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
- Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
- Support helgfria vardagar kl 9-17
- Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
- Dashboard anpassad efter roll
- Svar- och kommentarsfiltrering
- Användarandministration
- NPS
- Automatiserade rapporter
- Sambandsdiagram
- Bransch-benchmark
- Medarbetarpuls för kundnära team 2ggr/år
- Externa nyckeltal
- Projektledning - avstämningsmöten och rådgivning
- Onboarding - heldagsutbildning med chefer och medarbetare
- Avrapportering ca 10 veckor efter uppstart
- Obegränsat antal läsbehörigheter
- Årlig check-in med kundansvarig
- Öppen utbildning - möjlighet att delta för teamledare och chefer 2ggr/år
- Årlig resultatgenomgång med rekommenderade åtgärdsförslag
- Brilliant Loyalty System - Close the loop
- Brilliant Coaching - Genomför och dokumentera coachsamtal
- Brilliant Transkribering - tal till text
- Brilliant Viewer - visa resultat på storbildsskärm
- Årlig Workshop eller ytterligare resultatgenomgång

Vill du ha hjälp att välja rätt paket? Boka ett rådgivningsmöte med oss!
Boka demoKomplettera med våra tilläggsprodukter

Brilliant Coaching
Få struktur för löpande coaching.

Brilliant Loyalty System
Förvandla kundernas feedback till guld.

Brilliant Viewer
Med Brilliant Viewer kan ni enkelt visualisera nyckeltal från era kundundersökningar – i realtid. Håll hela organisationen uppdaterad på vad era kunder tycker och skapa ett ännu större engagemang för kundupplevelsen!

Vi införde Brilliant under hösten 2020 och från att ha famlat i blindo så kunde vi nu följa kunden på ett helt fantastiskt sätt. Vi har kunnat ta alla våra gissningar, all vår magkänsla, och istället sätta ord och siffror på hur det egentligen, på riktigt, ligger till. Vi la snabbt upp mät-mål kopplat till det vi fick fram i Brilliant, inte bara på EA Sverige nivå, utan på koncern-nivå där vi har mål på NKI och Engagemang i samtalen. Dessa följer företaget upp på kvartalsnivå och är ett av de viktigaste mätverktyg vi har på företaget.
Emma Lundgren, Kundservicechef, Euro Accident

För oss inom Kontakt Linköping är det en självklarhet att nyttja så relevant och färsk fakta som möjligt för att stödja vår utveckling och våra val av prioritering. Med ett brett uppdrag, många behov och begränsade resurser är det viktigt att vi gör vårt yttersta för att få bästa möjliga effekt av varje skattekrona som används. Brilliant hjälper oss i vår resa att ständigt förbättra oss och nå våra mål.”
Martin Liabäck, Contact Center Manager, Linköpings kommun

Med Brilliant får vi ett kvitto i realtid på hur väl Intrum hanterar ärenden med tanke på nyckelfaktorer som engagemang, kunskap och förmåga att hjälpa den som är skuldsatt. Hade vi inte haft Brilliant Navigator så hade vi troligen bara kört enskilda insatser ett par gånger om året.
Josefin Tifelt, Operations Manager, Intrum.

Till skillnad från många andra affärsdrivande företag sker ingen merförsäljning i vår Kundtjänst, men det minskar inte kraven på att alla ska vara så nöjda som möjligt med Systembolagets Kundtjänst. Via Brilliant Navigator håller vi oss alerta och får ett kvitto i realtid på hur väl vi lyckas möta kunden.
Maria Bergnäs, ansvarig kundrelationer, Systembolaget.
Vill du veta mer om Brilliant Customer och hur vi kan hjälpa er att komma igång? Boka möte med en av våra experter. Klicka här så kommer du direkt till en kalender där du kan boka in en tid som passar dig.