Essential

För mindre kundserviceorganisationer med upp till 9 medarbetare. Enkelt att komma igång.

  • Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
  • Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
  • Support helgfria vardagar kl 9-17
  • Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
  • Dashboard anpassad efter roll
  • Kundunika svar och kommentarer
  • Användarandministration

Premium

En heltäckande lösning för större organisationer. Tillgång till benchmark data från samma bransch och jämförbara organisationer. Stöd med projektledning, analys och rekommendationer.

  • Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
  • Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
  • Support helgfria vardagar kl 9-17
  • Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
  • Dashboard anpassad efter roll
  • Svar- och kommentarsfiltrering
  • Användarandministration
  • NPS
  • Automatiserade rapporter
  • Sambandsdiagram
  • Bransch-benchmark
  • Medarbetarpuls för kundnära team 2ggr/år
  • Externa nyckeltal
  • Projektledning - avstämningsmöten och rådgivning
  • Onboarding - heldagsutbildning med chefer och medarbetare
  • Avrapportering ca 10 veckor efter uppstart
  • Obegränsat antal läsbehörigheter
  • Årlig check-in med kundansvarig
  • Öppen utbildning - möjlighet att delta för teamledare och chefer 2ggr/år
  • Årlig resultatgenomgång med rekommenderade åtgärdsförslag

Enterprise

En kraftfull lösning som innehåller allt som stora organisationer med flera enheter behöver för att effektivt mäta kundupplevelsen och öka kundlojaliteten.

  • Teknisk projektledning - uppsättning av konto, organisationsstruktur och enkäter
  • Digital onboarding - utbildningsfilmer och FAQ
  • Support helgfria vardagar kl 9-17
  • Löpande kundundersökningar med resultat på individnivå
  • Dashboard anpassad efter roll
  • Svar- och kommentarsfiltrering
  • Användarandministration
  • NPS
  • Automatiserade rapporter
  • Sambandsdiagram
  • Bransch-benchmark
  • Medarbetarpuls för kundnära team 2ggr/år
  • Externa nyckeltal
  • Projektledning - avstämningsmöten och rådgivning
  • Onboarding - heldagsutbildning med chefer och medarbetare
  • Avrapportering ca 10 veckor efter uppstart
  • Obegränsat antal läsbehörigheter
  • Årlig check-in med kundansvarig
  • Öppen utbildning - möjlighet att delta för teamledare och chefer 2ggr/år
  • Årlig resultatgenomgång med rekommenderade åtgärdsförslag
  • Brilliant Loyalty System - Close the loop
  • Brilliant Coaching - Genomför och dokumentera coachsamtal
  • Brilliant Transkribering - tal till text
  • Brilliant Viewer - visa resultat på storbildsskärm
  • Årlig Workshop eller ytterligare resultatgenomgång 

Vill du ha hjälp att välja rätt paket? Boka ett rådgivningsmöte med oss!

Boka demo

Vill du veta mer om Brilliant Customer och hur vi kan hjälpa er att komma igång? Boka möte med en av våra experter. Klicka här så kommer du direkt till en kalender där du kan boka in en tid som passar dig.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev