Insamling av data för Brilliant Awards – Customer Experience 2025 påbörjades 1 januari 2024 och samlades in under hela året. Alla kunder till Brilliant är per automatik med i urvalet. Då underlaget baseras till 100% på data från organisationernas kundundersökningar är det kundernas uppfattningar, och inte subjektiva bedömningar, som styr vem som kammar hem den prestigefyllda utmärkelsen. Det är något att vara stolt över.
Vill du veta mer om priset och vilka kriterier som ligger till grund för nomineringarna? Kontakta oss här
- 160 företag och 2,3 miljoner kundundersökningar, genomförda i Sverige, ligger som beslutsunderlag
- Vi utser
- Bästa kundservice inom flertalet branscher
- Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare
- Årets förändringsresa, de som lyckats bäst med att förbättra sitt resultat mellan år 2023 och 2024
- Årets mest lojala kunder *NYHET*
- Årets nykomling *NYHET*
Anmäl dig till årets Brilliant Awards Customer Experience