Trender och Tips
Empati i kundmötet: Nyckeln till nöjda kunder i en AI-driven värld
Organisatorisk och social arbetsmiljö: ledares ansvar för att motverka kränkande beteenden
Förbättra förutsättningar för ökad säkerhet på arbetsplatsen – Så gör Boliden
Osäkra ledare kostar – därför är 360° feedback på ledarskap en lönsam investering
”Jag behöver vila hjärnan. Jag stannar hemma ett par dagar”
Kundnöjdhet i fokus: Swedbanks framgångsrika utbetalning av elstödet
Kundrelationsundersökningar – nyckeln till ökad lönsamhet
Kundservice och kundnöjdhet: Vad som skiljer vinnarna från resten
22% talar negativt om ledningsgruppen – vad kan vi göra annorlunda?
Vad påverkar generell nöjdhet i kundservice? En djupdykning i de viktigaste faktorerna
Ledningens roll i en organisation: vikten av tydlighet och kommunikation
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.