Trender och Tips
Kundrelationsundersökningar – nyckeln till ökad lönsamhet
Kundservice och kundnöjdhet: Vad som skiljer vinnarna från resten
22% talar negativt om ledningsgruppen – vad kan vi göra annorlunda?
Vad påverkar generell nöjdhet i kundservice? En djupdykning i de viktigaste faktorerna
Ledningens roll i en organisation: vikten av tydlighet och kommunikation
Sätt kunden i ledningsgruppen – så arbetar Brilliant
Säkerhet och samarbete till sjöss – Brilliant stöder Sjöräddningssällskapet
Euro Accident och Dina Försäkringar toppar listan enligt Sveriges försäkringsförmedlare
Att sätta kunden i fokus för lönsam tillväxt
AI löser många saker, att verkställa det AI säger ligger hos människan
Från NFRD till CSRD: Vad du behöver veta om det nya EU-direktivet
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.