
Kundlojalitet


Fyra nyckelområden för stärkt kundlojalitet

Bankpulsen – en studie om kundupplevelsen i bankbranschen

Två viktigaste faktorerna för ökad lönsamhet

Energipulsen – en studie om kundupplevelsen i energibranschen

Så ser framtidens kundservice ut

4 vanliga utmaningar inom kundservice och hur du löser dem

Hur lojala kunder och engagerade medarbetare hänger ihop

Branscherna som tar bäst hand om sina kunder

Whitepaper – Change Management
Resan till lojala kunder och lönsamhet – och så arbetar en av Sveriges största banker

Whitepaper – Change Management
Hur en bra kundtjänst ger ökad vinst

En användbar kundundersökning – 4 insiktsfulla frågor du bör ställa dig
Intressanta blogginlägg
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.