Facilitering kundundersökning

Baserat på resultatet från din kundundersökning faciliterar vi en workshop för att sätta tydliga mål och prioriteringar på kort och lång sikt som ska stötta din organisation i att utveckla kundrelationsarbetet.

Sätt mål och prioriteringar utgår från kundupplevelsen. Säkerställ att ni använder er av de insikter som kundmätningarna ger.

Brilliant faciliterar en workshop för att tillsammans med er sätta tydliga mål och prioriteringar på kort och lång sikt i syfte att stötta er organisation att utveckla kundrelationsarbetet.​

Vi samlar ledare från samtliga funktioner och skapar samsyn kring kundernas behov samt hur alla i organisationen bidrar till kundupplevelsen. Skapar tydlighet i alla interaktioner i kundresan och får ihop alla funktioner.​

Syftet är att utgå från befintliga planer och eventuellt justera med utgångspunkt i kundinsikter.​

Upplägg och innehåll:​

  • Övergripande genomgång av resultatet med VD och eller HR inför mötet i ledningsgruppen
  • Sammanfattning av resultatet från kundundersökningen
  • Gemensam bild av nuläge, prioriteringar och vägen framåt
  • Nedbrytningar för att identifiera framgångsexempel, och prioriterade områden
  • Presentation för nyckelpersoner, ofta ledningsgruppen

Tidsåtgång:

  • 1 h + 30 minuter

Från insikter till resultat – nå er fulla potential

Brilliant Consulting jobbar med olika nivåer i organisationen, ledning, chefer och medarbetare, för att driva förändring och få det att hända. Våra organisationsutvecklare har djup kunskap inom sina olika specialistområden och finns här för att ni ska få maximal effekt av den data som samlas in i vår plattform.

Våra senaste bloggar

Stöd i att skapa hållbar förändring

Vill du veta mer om Brilliant Consulting och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Kontakta oss för att prata med en erfaren organisationsutvecklare och diskutera lösningar som passar för er.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev