Smart platform for stronger customer relationships

The path to achieving business goals, increasing sales, driving growth, and boosting profitability starts with customer loyalty. Brilliant makes it easy to gain full insight into the customer experience. Try our customer survey platform – create your demo account today.

A complete view of the customer experience

Measure what matters most to your business – Brilliant’s platform transforms customer feedback into clear insights and actionable data to help you strengthen the customer experience.

kundrelation

Why run a customer relationship survey?

kundrelation

The path to achieving business goals, increasing sales, driving growth, and boosting profitability begins with customer loyalty.

Customer loyalty is closely tied to how satisfied customers are with various aspects of their relationship with your organisation – from service to products and solutions. Brilliant’s customer relationship survey covers key areas such as:

  • Customer needs – Identify needs, preferences, and expectations to focus on what truly matters in creating outstanding customer experiences.
  • Satisfaction and loyalty – Satisfied customers are more likely to stay loyal and recommend your organisation to others.
  • Preventing customer churn – Spot early warning signs of churn and act quickly to reduce the risk of losing customers.
  • Building long-term relationships – Earn trust by following up and showing that you listen to customer feedback and opinions.

Try our platform

Experience how Brilliant’s platform visualises and transforms customer feedback into insights and decision-making support that help you improve the customer experience.

What you’ll find in our platform

Smart summaries

Interactive dashboard

Brilliant AI analyses responses to all questions and comments, detects sentiment, and identifies key NPS drivers – all presented in a visual, easy-to-use dashboard.

What your customers are talking about

Text analysis

Brilliant’s platform uses AI to analyse open-text responses, identifying and categorising the main topics mentioned in customer comments.

How your customers feel

Sentiment analysis

With the help of AI, we evaluate the sentiment associated with each topic, giving you a clear picture of how customers feel about different parts of the experience.

Take action

Close the loop

Enable your teams to work proactively, follow up, and take relevant action when it matters most to your customers.

Varför göra kundrelationsundersökningar med oss på Brilliant?

Erfarenhet och expertis

Kunskap

I mer än 25 år har vi levererat resultat till våra kunder, med hjälp av kompetens och erfarenhet i kombination med vetenskaplig metod och en smart plattform.

Allt på ett ställe

Smart plattform

Få en samlad bild av kundernas upplevelse genom hela kundresan på ett och samma ställe. Dashboard 1 klick bort och möjligheter till djupgående analyser.

Driv förändring

Rätt insikter

Mät det som har störst betydelse för er verksamhet. Organisationer som har mätt sin kundupplevelse med Brilliant under 4 år eller mer har i snitt ökat sin kundlojalitet med 33 procentenheter!

 

Uppföljning

Agera

Vi omvandlar kundernas feedback till insikter och beslutsunderlag som engagerar hela organisationen i ert förbättringsarbete.

Vill du se Brilliants plattform för kundrelationsundersökningar live?

Upplev hur vi samlar in och visualiserar data för att skapa bättre kundupplevelser, reducera churn och öka tillväxt och lönsamhet.

medarbetarundersokning-fragor

Läs mer om kundupplevelse

Vi gör det enkelt att mäta kundupplevelsen

AI

Smart teknik som sparar dig tid

Brilliant använder AI för att analysera och strukturera stora mängder textdata. Detta reducerar behovet av tidkrävande analyser och låter er fokusera på värdeskapande aktiviteter.

Kundnöjdhet & lojalitet

Net Promoter Score (NPS)

Arbeta strategiskt med Net Promoter Score för att skapa och behålla nöjda kunder och reducera risken tappa kunder. NPS är ett effektivt sätt att mäta kundlojalitet genom att ställa frågan: “Hur troligt är det att du skulle rekommendera oss till en vän eller kollega?

Vill du se Brilliants plattform för kundrelationsundersökningar live?

Det finns såklart en massa annat vi inte kan leva utan heller

  • Enkelt att komma igång – engagerat team i ryggen!
  • Tips, guider och hjälpcenter direkt i plattformen
  • Baserat på vetenskaplig metod och metaanalyser
  • Färdiga förslag på frågor och kompletta mätningar
  • Skapa och komplettera med egna frågor
  • Nå ut till era kunder via epost
  • Inkludera variabler för exempelvis kundsegment, geografi eller roll
  • Smarta analysfunktioner för att visualisera områden med störst strategiskt värde
  • Korrelationsanalyser kring NPS för att identifiera drivkrafter
  • Exportera sammanfattningar och rapporter i PowerPoint
  • Data uppdateras i realtid och ger er möjlighet att agera direkt
  • Close the loop som möjliggör strukturerad återkoppling och översikt över kundfeedback

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Sign up for our newsletter