11 april | Så ökar du din NPS på bara sex månader – vägen från feedback till lönsamhet

Datum
11 april, 2024
Tid
10:00-10:45
Plats
Online | Livesändning från studio
Anmäl dig här
Lyssna till vdns historia om hur de ökade sin NPS på sex månader

11 april | Så ökar du din NPS på bara sex månader – vägen från feedback till lönsamhet

Har du någonsin undrat över hemligheten bakom att förvandla kundernas feedback till guld? Hur kan insikter från dina kunder inte bara förbättra deras nöjdhet utan också din affärs lönsamhet? Ulrika Jonsson från Brilliant lyfter locket på svaren tillsammans med Karin Perers, VD för Fastum, som lyckats med just det.

Fastums strategi börjar inifrån. Att jobba sig igenom organisationen, hela vägen från ledare ut till varje medarbetare har visat sig framgångsrikt i både arbetsklimat och kundupplevelse. Ledarna har blivit bättre på att tydligt kommunicera var organisationen är på väg och även förbättrat sin kommunikation och feedback till medarbetarna. Det här arbetet har lett till att Fastum har prisats två år i rad för att de har ökat sin andel högt engagerade medarbetare.

Ulrika kommer även att dela en exklusiv analys från ett annat framgångsrikt case, som visar den obestridliga kopplingen mellan aktiv kundfeedbackhantering och ökad lönsamhet.

Key Takeaways:

  • Verkliga strategier som förändrat spelet för Fastum och hur du kan applicera dem på ditt företag.
  • Konkreta åtgärder som tagits och dess märkbara effekt på både kundnöjdhet och medarbetarengagemang.
  • ”Close the Loop”-processen – vad det är och hur det kan revolutionera din kundinteraktion
  • Affärseffekterna av att sätta kundinsikter i första rummet – med data som talar sitt tydliga språk.

Detta webinar vänder sig till Marknadschefer, kommunikationschefer, försäljningschefer, Customer Experience Managers, kundinsiktsansvarig samt VD.

Är du intresserad men har inte möjligheten att delta live? Registrera dig ändå så ser vi till att du får tillgång till den inspelade versionen efter webinariet!

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev