- Datum
- 7 december, 2023
- Tid
- 08:30-09:15
- Plats
- Digitalt
7 dec | 350 000 kunder har fått säga sitt. Så kan er kundservice skapa fler lojala kunder

7 dec | 350 000 kunder har fått säga sitt. Så kan er kundservice skapa fler lojala kunder
Spelplanen har förändrats drastiskt de senaste åren. Det ekonomiska läget, höjda priserna och den tuffa konkurrensen med många nya uppstickare bland energibolagen ställer ännu högre krav på att kunderna får det allra bästa bemötandet.
Andelen lojala kunder skiljer sig avsevärt mellan olika organisationer i energibranschen – det vill säga det visar att det går att jobba med dessa frågor och att få en förändring.
Tidigare i höstas släppte vi Energipulsen, en kartläggning av rådande läge i kundservice inom energibranschen baserad på 350 000 svar från kundundersökningar.
Välkommen till ett webinar där du får ta del av rapportens data och insikter från Brilliants expert Joakim Ågren.
Vi får även lyssna till Angela Hägglund, kundservicechef hos Skellefteå Kraft som delar med sig av sina erfarenheter av att gå ur denna turbulenta tid med fortsatt fokus på engagerade medarbetare och bra kundupplevelser i kundservice.
Anmäl dig även om du inte kan närvara – en inspelning skickas ut efteråt till alla anmälda!
Anmäl dig härSmart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.