Välkommen till Brilliant Awards - the 2020 version

Varje år delar vi på Brilliant ut utmärkelser till de av våra kunder som antingen fått höga resultat i sina kund- eller medarbetarundersökningar eller de som åstadkommit en stor positiv förändring av sina resultat. Vi vet att många vill höra – vad gör dessa bolag egentligen? Vad gör de som har lyckats förändra sitt resultat under det gångna året och vilka konkreta åtgärder har de gjort? Vi bjuder därför in till ett livesänt webinar.

Anmäl dig och ditt företag

framgångsrika organisationer|

Webinaret kommer att bjuda på en timmes fullspäckat schema med två huvudpaneler, en med finalisterna för Årets förändringsresa Employee Experience och en med finalisterna för Årets förändringsresa Customer Experience. Hur har de åstadkommit en faktisk förändring i sin organisation, vad skapar engagemang och konkreta tips på aktiviteter utlovas – helt kostnadsfritt.

Så, ta tillfället i akt att integrera och lyssna till dessa organisationers lärdomar och framgångsrecept.

Tid och datum:

30 september kl. 12:00-13:00 med 15 min efterföljande frågestund

Plats:

Länk kommer att skickas ut inför webinaret

Agenda 2020

Kl. 12.00 – Hej och välkomna – hur mäter man engagemang effektivt?

Kl. 12.10 – Paneldiskussion med Årets förändringsresa – Employee Experience

Kl. 12.30 – Vinnaren av Årets mest engagerade kundservicemedarbetare avslöjas

Kl. 12.40 – Paneldiskussion med Årets förändringsresa -Customer Experience

Kl. 13.00 – Frågestund

Håll utkik efter uppdateringar i programmet

Möt våra presentatörer

Årets moderator

Ulrika Jonsson

Årets moderator är Ulrika Jonsson, Head of Business Development på Brilliant. Ulrika började på Brilliant vid årsskiftet och kommer senast från Microsoft där hon jobbade som Director Business Development, Digital HR. Ulrika har en bred erfarenhet av vad som krävs för att bygga medarbetarengagemang och ambassadörsskap. Något som idag är avgörande för att företag ska lyckas på den nya digitalt transformativa marknaden där helt nya spelare slår ut traditionella affärsmodeller och blir vinnarna som spelar på en global arena.

Årets sidekick

Jonathan Axelsson

Jonathans har en bakgrund som kundservicechef och CRM-chef och många års erfarenhet kring vad som krävs för att lyckas med kundupplevelsen.

Han har stöttat många organisationer kring hur man ska tolka och agera på kundernas feedback både på medarbetar- och organisationsnivå för att nå önskad effekt. Idag arbetar han med affärsutveckling på Brilliant för att säkerställa att våra erbjudande ger största möjliga värde för våra kunder. Jonathan kommer att finns på plats under webinaret för att besvara dina frågor och lämna över ordet till paneldeltagarna när det efterfrågas.

Vem är årets mest engagerade kundservice­medarbetare?

Som en del av Brilliant Awards delas utmärkelsen ”Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare” ut och äntligen ska det avslöjas vem som är bäst i Sverige på kundservice. Med hjälp av data från 130 svenska organisationer och sammanlagt tre miljoner kundundersökningar kommer vi att avslöja vem i landet som är bäst på att leverera ett engagerat kundbemötande.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Vad är du intresserad av?