Blogg

NICE Interactions – med kundupplevelse i fokus

Av

Många av oss sitter hemma och arbetar – semestern har tagit slut och som vanligt funderar man på om det inte gick alldeles för fort?

Vi reflekterar över hur hösten kommer att bli, kommer vi gå tillbaka till våra kontor? Kommer vi arbeta på samma sätt? Kommer våra kunder behöva samma sak i höst som vi tidigare levererat eller behöver de något annat?

I och med Covid 19 är få saker vi kan påverka just nu, men det vi kan påverka är vår förmåga att leverera kundupplevelser, det behöver vi fortsätta att utveckla och säkra så att vi varken tappar affärer eller kunder.

En fördel med att arbeta på distans är att man kan ta del av intressanta och inspirerande seminarier, och det många gånger kostnadsfritt! Förra året var vi i London på NICE Interactions, ett event om kundupplevelse och allt som hör till. Vår partner NICE bjuder nu in till årets digitala version av NICE Interactions -> kostnadsfritt, smittofritt, klimatsmart och superinspirerande!

Över 5 000 andra är redan anmälda till årets digitala version av NICE Interactions. Vill du vara med och låta dig inspireras anmäler du dig här.

Datum: 15-16 sept 2020

Tid: 2*halvdagar

Plats: Digitalt forum

Vi är där och hoppas att vi kan ses och utbyta erfarenheter om hur vi kan leverera bättre kundupplevelser.

Dela inlägget

Use Brilliant Data

We give you data-driven actionable human insights, about the people that matter to you, so you can make decisions that improve your business.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Vad är du intresserad av?